Jeroen 26.jpg

EAT GOOD FEEL GOOD.

Je voedingspatroon omgooien doe je niet 1,2,3. Daarvoor is tijd nodig en de juiste ondersteuning om duurzaam verandering te brengen in je eetgewoontes. Waar diëten gericht zijn op de korte termijn (en waarom ze dus vaak niet werken) richt ik mij in mijn coaching op de lange termijn. Om stap voor stap nieuwe gewoontes eigen te maken. 

Jeroen 16_edited.jpg

Eten volgens je stofwisselingstype en de vijf elementen voeding is voor veel mensen een enorme omschakeling. De vraag: hoe zorg ik voor de juiste samenstelling qua eiwitten, koolhydraten en vetten en welke alternatieven zijn er voor bijvoorbeeld zuivel en gluten, hoor ik regelmatig voorbij komen bij klanten.

 

En ook: hoe nuttig ik meer warme maaltijden, ik weet niet of ontbijten met soep iets voor mij is. Of: sta ik dan niet uren te koken, want mijn partner en kinderen gaan dit niet eten.

Je voedingspatroon duurzaam veranderen kent vele praktische kanten, waar ik jou in mijn coachtraject bij help om het zo makkelijk mogelijk te integreren in je leven. 

VOEDINGSCOACHING

In mijn voedingscoaching begeleid ik jou in 3 maanden naar een duurzame verandering op het gebied van voeding en energie. Hierbij maak ik naast 8 sessies ook gebruik van tussentijdse ondersteuning via Trello. 

MAAND 1.
Fix de basics

We starten het traject met een 1e voedingsconsult (twee aparte sessies). We bespreken je klachten, bepalen jouw stofwisselingstype en bekijken of er disbalansen in jouw lichaam aanwezig zijn volgens de 5 elementenvoeding.

 

In de daaropvolgende twee sessie stellen we jouw doelen vast en pakken we overtuigingen/patronen aan die jou belemmeren.

MAAND 2.
Invoeren en ervaren

In de daaropvolgende twee sessies ga je praktisch de slag met: voorraden aanbrengen, weekschema's en het uitproberen van maatwerk recepten, ga je het effect voelen van jouw nieuwe voedingspatroon en doen we fine tuning waar nodig.

 

Daarnaast gaan we dieper in op jouw behoeften. Dat kan zijn extra aandacht voor: mindfulness, overtuigingen, ademhaling en meer vertrouwen op je buikgevoel.

MAAND 3.
Verankeren

In de laatste twee sessies meten we welke vooruitgang er geboekt is middels een vervolgconsult.

 

Daarnaast besteden we aandacht aan zelfredzaamheid (wat doe ik als klachten terug keren?). 

 

Op die manier kun je het pad van je nieuwe voedingspatroon vol zelfvertrouwen vervolgen.

Ronald

Ik heb niet mijn gehele voedingspatroon drastisch veranderd maar ben wel anders gaan ontbijten door de coaching van Jeroen. Normaal had ik in de ochtend alweer snel trek maar nu kan ik door tot de lunch en voel ik veel meer energie in de ochtend.

Jeroen 21.jpg

695 EURO

vrijgesteld van BTW